Abia ce şi-a deschis Google Plus porţile pentru toată lumea şi invazia producătorilor de jocuri integrate în reţelele de socializare a început. Primul, evident Zynga, care a anunţat „Cityville” pentru G+.
Apariţia acestui joc pe Google+ nu este o surpriză, deoarece chiar Google a investit 100 de milioane de dolari în Zynga, pentru a asigura aşternuturi calde şi moi milioanelor de „not workeri” care vor veni odată cu eliminarea accesului pe bază de invitaţie.
Într-o lume din ce în ce mai comodă în gândire, aceasta este reţeta succesului. Tot ce putem spera noi cei care nu suntem interesaţi de astfel de implementări infantile este să nu fim spamaţi şi pe Google+ cu mesaje prin care suntem invitaţi să luăm parte la marea imbecilizare.
Zynga este o companie cu rezonanţă pe Facebook, acolo unde a făcut istorie cu titluri precum „Farmville” şi „Mafia Wars„.