Încercând să acomodeze toate categoriile posibile de utilizatori, Facebook și-a extins treptat oferta de conținut și în domeniul audio, oferind și alte altceva decât clipuri virale pentru momentele de plictiseală.
Indicând o direcție ceva mai serioasă, Facebook anunță o nouă secțiune ”Audio”, unde vor fi distribuite mai multe tipuri de conținut audio, cum ar fi podcast-uri, muzică, Live Audio Rooms pentru conversații cu diverse vedete și persoane publice, respectiv Soundbites (extrase din producții audio cu durată mai mare, cu scopul promovării acestora).
Noul Audio Hub va putea fi găsit în secțiunea Watch din meniul principal, afișat atât pe Android dar și iOS, ca o alternativă la clipurile video. Facebook ”Music” apare de asemenea într-un tab separat, la secțiunea ”Audio”.
Totuși, pare ciudat da c noua secțiune audio să fi plasată sub tab-ul ”Watch”, singura explicație posibilă fiind aceea în care Facebook încearcă să profite de succesul secțiunii pentru cipuri virale, pentru promovarea unei noi categorii de conținut, mai puțin popular. Putem doar presupune că în forma finală, această secțiune va purta un nume de genul ”Watch and Listen”, indicând oferta care nu se mai limitează doar la conținut video.
Potrivit informațiilor furnizate chiar de Facebook, noul audio feed va include inclusiv podcast-uri și alte forme de conținut, platforma urmând să evolueze în timp, conform intereselor și preferințelor exprimate de utilizatori.