Normal
0
false
false
false
EN-US
X-NONE
X-NONE
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:”Times New Roman”;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
Reţeaua Facebook, ce numără aproximativ 800 de milioane de utilizatori, a primit astăzi un upgrade binevenit: antivirus de prevenire a situaţiilor riscante.
Aplicaţia de securitate dezvoltată de Websense verifică link-urile de pe Wall şi din profil şi ne avertizează dacă pagina pe care vrem să o accesăm conţine coduri cu potenţial dăunător.
Ca mecanism, antivirusul de pe Facebook se aseamănă cu cel implementat de Google, Mozilla sau Opera în browsere – suntem doar informaţi cu privire la riscuri, nu şi protejaţi. Cei care insistă să meargă la adresa respectivă şi nu au o soluţie de securitate care să blocheze virusul îşi vor infecta calculatoarele.
Prin implementarea antivirusului, Facebook a făcut un pas important în securizarea reţelei. Cu toate acestea, problemele ce ţin de expunerea utilizatorilor sunt încă aprig disputate.