Facebook a dezvăluit în cadrul raportului trimestrial al veniturilor şi câteva cifre noi legate de numărul de utilizatori activi din jurul serviciilor sale. Fiecare dintre acestea s-a bucurat de o creştere, mai mică sau mai mare, faţă de ultima comunicare a acestor statistici din cadrul conferinţei F8 din primăvară, iar câştigurile monetare ale companiei au crescut semnificativ faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Reţeaua de socializare a crescut de la 1,71 miliarde de utilizatori activi în fiecare lună, dintre care 1,57 miliarde folosesc serviciul exclusiv sau parţial pe mobil. În fiecare zi 1,03 miliarde de utilizatori intră pe Facebook de pe mobil, această platformă fiind şi principala sursă de venituri. Aproximativ 84% din banii încasaţi de Facebook din reclame sunt datoraţi reclamelor de pe mobile, conform noului raport.
Alte servicii de comunicare din portofoliul Facebook precum Whatsapp şi Messenger se bucură de câte un miliard de utilizatori activi în fiecare lună, în timp ce Instagram, reţeaua de socializare orientată pe fotografii are 500 de milioane de utilizatori. Oculus VR, a lansat de curând headset-ul Oculus Rift către consumatori, însă Facebook a preferat să se laude cu cifrele platformei Oculus de pe mobile, raportând un număr de 1 milion de utilizatori Gear VR în fiecare lună.
Zuckerberg a declarat că funcţia Live s-a bucurat de un succes enorm în cele câteva luni de disponibilitate şi că Facebook este concentrat pe conţinut de acest gen. Conform CEO-ului companiei, în aproximativ 5 ani, majoritatea conţinutului pe care îl vom întâlni online va fi în format video. Facebook a investit foarte mult în dezvoltarea acestor capabilităţi şi plănuieşte să investească în continuare în acestea în lunile care urmează.