Într-o întâlnire pe care au avut-o cu reprezentanţii media din România pe 1 aprilie anul acesta, reprezentanţii Facebook au spus că se încearcă reducerea numărului de articolele cu titluri înşelătoare, cunoscute şi sub numele de clickbait, care sunt publicate pe reţeaua de socializare. Iată că nu a trecut mult şi compania a anunţat măsurile pe care le va lua.
Facebook va modifica algoritmul după care sunt afişate ştirile în fluxul principal (news feed) şi le va da prioritate celor în care utilizatorii petrec mai mult timp.
Timpul petrecut vizualizând un articol va fi principalul indicator privind calitatea acestuia, potrivit unui anunţ publicat de companie pe blogul oficial.
Asta înseamnă că articolele în care oamenii petrec mai mult timp vor fi afişate mai sus în fluxul de ştiri, iar clickbait-ul mai jos şi cu o expunere mai mică.
„Timpul pe care oamenii aleg să îl petreacă vizualizând conţinut pe care au dat click în fluxul de ştiri este un semnal important care ne arată că povestea a fost interesantă pentru ei”, se arată în articolul de pe blogul Facebook.