Facebook va renunţa începând cu data de 23 iunie la căsuţele de promovare a paginilor pe site-uri de tip „Like Box”. Acestea vor fi înlocuite cu noile „Page Plugin”, care vor oferi funcţionalitate extinsă, personalizată în funcţie de nevoi. Acest lucru afectează doar deţinătorii de site-uri şi pagini de Facebook, însă ar putea ajuta utilizatorii să descopere noi subiecte de urmărit pe Facebook.
Noile Page Plugins oferă în continuare opţiunea de a plasa un Like pe pagina de Facebook direct de pe un site, însă totodată integrează şi câteva aspecte mai avansate. Poţi vedea atât poza de profil, cât şi poza „cover” pe care pagina o foloseşte, numărul de like-uri şi poţi da share paginii direct pe timeline-ul personal fără a accesa Facebook. Spre diferenţă de vechile Like Box-uri care ofereau doar un link către pagină, posibilitatea de a da like şi numărul total de like-uri, Page Plugin oferă o experienţă mai bogată.
Cu toate acestea, fiecare Page Plugin este personalizabil folosind parametri HTML. Fiecare administrator de pagini poate să îşi personalizeze căsuţa care va apărea pe site, activând sau dezactivând o parte din funcţii. Poţi să stabileşti limba în care căsuţa să fie afişată, dacă să existe sau nu o listă cu articole publicate pe pagină, dacă să existe o listă cu prietenii care urmăresc pagina respectivă, cât şi setări normale precum dimensiunile, activarea sau dezactivarea pozei „cover” şi a link-ului către pagină.
Page Plugin foloseşte noul Graph API v2.3, care nu va fi suportat în viitor de Like Box. După data de 23 iunie, toate componentele reţelei de socializare care nu folosesc Graph API 2.3 vor înceta să funcţioneze, iar Facebook încurajează administratorii să îşi promoveze paginile pe site-uri folosind noua soluţie.