World Cup 2014 este probabil cel mai important eveniment al anului, iar reţelele Facebook şi Twitter încearcă să profite de evenimentul care va debuta mâine şi au anunţat lansarea unor opţiuni suplimentare care să permită urmărirea şi comentarea mai facilă a evenimentului.
După cum nu era prea greu de ghicit, întreaga activitate de pe Twitter va fi concentrată în jurul hashtag-ului #worldcup. Pagina aferentă acestui hashtag a primit însă o cosmetizare specială, aceasta afişând meciurile care urmează să aibă loc, fiecare din ele cu propriul hashtag dedicat, şi echipele participante, şi ele separate în acelaşi mod.
Cei care vor dori să urmărească meciurile departe de un televizor sau cei care vor dori să le comenteze în faţa lui au la dispoziţie astfel un mod rapid de găsire a hashtag-urilor corecte de actualitate. Un mic detaliu simpatic este opţiunea oferită celor care se înscriu în aceste zile pe Twitter de a-şi alege steagul echipei favorite pentru profil.
Facebook a procedat într-un mod similar, compania deschizând o pagină specială numită Trending World Cup. Aceasta afişează meciurile care urmează să se desfăşoare, scorurile în timp real din timpul partidelor şi fluxuri de actualizări scrise de prieteni, jucători sau oficialii echipelor.
În timpul partidelor, utilizatorii vor putea publica informaţii despre meciul pe care-l urmăresc, jocurile în desfăşurare urmând să figureze în meniul „say what you are doing” din caseta de text pentru compunerea unui mesaj nou.