După ce a activat funcţia „Sell” în grupuri, Facebook plănuieşte să ofere un flux de ştiri dedicat vânzărilor de produse. Acesta se va numi Local Market şi a fost deja activat pentru o scurtă perioadă de timp pentru un număr limitat de utilizatori. Această nouă componentă va fi prezentă în aplicaţia de Facebook pentru mobile în propriul său tab, cu un buton dedicat şi va oferi liste bazate pe preferinţe în funcţie de distanţa de vânzător.
În cursul weekend-ului, mai multe persoane au primit acces la Local Market, acesta înlocuind butonul dedicat pentru Facebook Messenger din aplicaţia de iOS. Accesarea oferea o listă de categorii de produse, multe dintre ele fiind deja populate. Se pare că Local Market oferă rezultate în funcţie de categorii, cât şi de cuvinge cheie şi de oraşul de provenienţă, rezultatele fiind fie extrase din grupuri care sunt dedicate vânzării de produse, fie din anunţuri publicate direct către acest nou portal.
Local Market va fi disponibil şi în varianta web a reţelei de socializare, din meniul din stânga fluxului de ştiri şi va oferi aceeaşi funcţionalitate ca pe mobil: căutarea de anunţuri şi publicarea de anunţuri noi. Produsele din vecinătate vor fi urcate mai sus în listă, însă vor exista şi alte criterii de sortare a rezultatelor. Facebook a confirmat existenţa Local Market şi a dezvăluit că încă este în teste şi că nu este o funcţie pe care o va activa prea curând pentru toţi utilizatorii reţelei de socializare.
Cea mai bună parte a acestei noi funcţii este lipsa necesităţii de a intra în diverse grupuri de vânzare pentru a găsi produse de care eşti interesat. Local Market preia conţinut din toate grupurile care oferă funcţia „Sell” şi le afişează la un loc, alături de produsele introduse separat, prin noul sistem.