Politicienii noştri, aşa plini de defecte şi trăsături negative
cum îi ştim, nu sunt chiar „încuiaţi” când vine vorba de Internet.
Aceştia par să fi devenit conştienţi de potenţialul online-ului şi
de viteza de propagare a mesajelor. După scandalul frunzei,
Ministerul Turismului pune la cale o colaborare cu Facebook.
Cei de la Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului au de
gând să folosească Facebook pentru promovarea turismului
românesc. Şi nu vorbim aici de o simplă pagină la care să
poată da oricine Like, ci de o campanie în adevăratul sens al
cuvântului.
Reprezentanţii Ministerului s-au întâlnit cu Mark Cowan, unul
dintre oamenii cu putere de decizie de la Facebook, pentru a
discuta despre un parteneriat care va avea ca scop promovarea
turismului din ţara noastră în cadrul reţelei sociale.
Bineînţeles că cei de la Facebook nu au nimic împotriva acestui
parteneriat, atât timp cât au de încasat bani. Se pare că
România va fi prima ţară care va avea un parteneriat
oficial cu populara reţea de socializare. După, Elena
Udrea, alţi miniştri ai altor ţări ar putea alege Facebook pentru
promovarea diverselor campanii.
Dacă cei de la Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului
citesc go4it.ro, ne permitem să le oferim şi alte sfaturi în acest
sens. De exemplu, se pot folosi mult mai eficient de
foursquare.com. Foursquare este o reţea socială care foloseşte
geolocaţia, pentru a le permite prietenilor să împărtăşească
impresii despre zone turistice, restaurante şi orice locaţie în
general.