Facebook este într-o continuă evoluţie, încercând întotdeauna să repare problemele semnalate de utilizatori. Una dintre acestea este afişarea articolelor care nu mai sunt relevante, din simplul fapt că a trecut prea mult timp de la momentul publicării. Un update pentru fluxul de ştiri al utilizatorilor va încerca să limiteze aceste afişări întârziate prin descoperirea subiectelor fierbinţi şi prioritizarea lor.
Subiectele „trending” ale momentului vor fi considerate mai importante şi vor apărea mult mai repede în News Feed decât cele care au fost în trend în urmă cu mai multe zile. Pentru descoperirea acestor subiecte nu vor fi luate în considerare doar like-urile şi comentariile de pe fiecare articol, ci şi numărul de publicări pe acelaşi subiect la un moment dat. Schimbările vor intra în vigoare pentru toţi utilizatorii treptat, asemeni tuturor funcţiilor noi din Facebook.
Testele iniţiale ale noului News Feed au dus la creşteri cu aproximativ 6% al nivelului de „engagement” al utilizatorilor la articole pe subiecte actuale. Aceste modificări afectează atât administratorii şi editorii paginilor, care pot înregistra creşteri de trafic, cât şi utilizatorii de rând, care au şansa să primească mai mult conţinut relevant atunci când folosesc modul „Top News”.
Ce nu adresează acest update este faptul că News Feed-ul poate să treacă automat din modul Most Recent în Top News fără acordul utilizatorilor. Aceasta este o problemă mai veche, pe care compania pare să o ignore. Toate actualizările serviciilor Facebook din ultima perioadă par a fi orientate către companii care deţin pagini oficiale, principala sursă de venit a reţelei de socializare.