Google a adăugat în browserul Chrome un nou sidebar care te-ar putea ajuta să „cerni” mai ușor printre rezultatele Google Search, fără a mai comuta între tab-ul cu rezultate și paginile nou deschise.
Profitând de controlul pe care îl deține asupra browserului Chrome, Google a implementat o nouă bară laterală care-ți păstrează lista cu rezultate în timp ce verifici link-urile primite. Astfel, în loc să deschizi si să închizi tab-uri Chrome, va fi de ajuns să dai click pe rezultatele Google Search afișate în panoul lateral, fără a părăsi nicio clipă tab-ul curent.
Potrivit explicațiilor oferite pe blogul Google, tot ce ai de făcut pentru a experimenta cu noua funcție este accesezi primul link care ți-a atras atenția pe Google Search, iar apoi să activezi logo-ul Google afișat în bara de adrese. Mai departe, nu rămâne decât să alegi alte rezultate din lista afișată în dreapta ecranului, fără a mai pierde timp comutând între tab-uri.
Spre exemplu, la căutarea după o rețetă de mâncare vei putea sări de la un rezultat la altul până găsești varianta care ți se pare mai atractivă fără să mai folosești butonul back, eventual, ținând minte și poziția la care ai ajuns în lista cu rezultate la căutare.
Nu tocmai o inovație, funcționalitatea pare mai degrabă inspirată din sidebar-ul afișat deja utilizatorilor Microsoft Edge, dar cu funcționalitate ceva mai săracă.
Tot la capitolul noutăți, Google promite și o nouă funcție ”Track Price”, prin care utilizatorii Google Search vor putea descoperi cele mai bune prețuri la produsele căutate. Această facilitate va fi însă disponibilă doar pentru utilizatorii din anumite regiuni geografice (ex. SUA).