Începând din această săptămână, utilizatorii Google+ vor avea opţiunea de a alege o adresă personalizată pentru pagina de profil, ce va înlocui şirul interminabil de caractere atribuit în mod automat la crearea contului de utilizator.
Alegând o adresă URL personalizată, utilizatorii obişnuiţi şi micile companii îşi pot face mai accesibilă pagina Google+ pentru vizitatori din afara reţelei, atraşi cu formulări uşor memorabile de genul “google.com/+go4itro”.
Introdusă progresiv în cursul zilelor următoare pentru toţi utilizatorii Google+ , opţiunea pentru personalizarea adresei URL către pagina de profil este semnalată cu un mesaj de informare afişat în partea de sus ecranului. Trebuie ştiut că oferta este prezentată numai dacă pagina de profil este mai veche de 30 zile, are poză de profil ataşată şi un minim de 10 vizitatori abonaţi. Dacă aceste criterii sunt îndeplinite putem trece la alegerea unei adrese URL personalizate.
Fiind vorba de adrese unice, adjudecarea URL-ului preferat se face pe criteriul primului venit, astfel că viteza de reacţie în urma primirii mesajului de înştiinţare este esenţială pentru obţinerea numelui dorit.