Un nou update pentru Google Maps a intrat în vigoare. De acum căutările includ şi rezultate sub formă de reclame, care apar deasupra rezultatelor. Din fericire însă, acestea sunt mult mai utile decât reclamele din căutările normale de pe Google, întrucât acestea sunt alese în funcţie de locaţie.
Astfel, căutările din Google Maps vor întoarce rezultate cu reclame pentru afaceri locale, care chiar ar putea fi utile pentru cei care nu cunosc zona/oraşul în care se află. Aşa poţi descoperi mai rapid restaurante, cafenele, hoteluri şi baruri care folosesc reclamele prin intermediul Google. Evident, rezultatele sponsorizate sunt semnalizate cu pictograma „Ad”, pentru a le putea diferenţia de rezultatele organice.
Spre diferenţă de alte tipuri de reclame, acestea oferă la prima vedere şi câteva detalii utile precum adresa şi/sau numărul de telefon al punctului de lucru, iar click-ul te duce direct pe harta la adresa şi nu te scoate din Maps.
Ca în cazul tuturor reclamelor, probabil că este bine să vă antrenaţi privirea pentru a recunoaşte semnele care le dau de gol, pentru a putea beneficia în continuare de rezultate mai relevante în căutările de pe Google Maps. Momentan rezultatele promovate apar doar în interfaţa web şi în aplicaţia de Android, însă cu siguranţă nu va dura mult până când va fi activată şi pe iOS.