Google îmbunătăţeşte modul de prezentare a rezultatelor Google Search în aplicaţia pentru smartphone, ajutând utilizatorii să determine mai uşor care este sursa informaţiilor găsite la căutare.
Cea mai importantă schimbare este adăugarea numelui şi logo-ul site-ului vizat, sub forma unei pictograme ce apare deasupra fiecărui rezultat afişat.
Noile icon-uri sunt asemănătoare celor folosite în lista de bookmark-uri din browserul Chrome, astfel că utilizatorii nu ar trebui să aibă probleme cu recunoaşterea site-urilor pe care le vizitează frecvent.
O altă modificare priveşte modul de delimitare a postărilor sponsorizate în listele Google Search. Astfel, simbolul reclamă (Ad) este redat fără chenar şi într-o culoare mai puţin stridentă, înlocuind logo-ul site-ului vizat.
Google anunţă că noul design pentru listele Google Search vor apărea în următoarele zile mai întâi pentru aplicaţia de mobil. Astfel, putem presupune că modificările vor apărea şi în interfaţa Google Search pentru browserul web, mai devreme sau mai târziu.