De parcă aceasta era cea mai arzătoare problemă pentru utilizatorii Facebook care intră mai mult din obișnuință pe platforma de socializare, Meta anunță un nou nume pentru News Feed, care ar trebui să reflecte ceva mai bine diversitatea de conținut livrată utilizatorilor Facebook.
Astfel pagina „principală” din rețeaua Facebook nu se va mai numi News Feed și pur și simplu Feed, Meta sugerând astfel că utilizatorii nu intră pe Facebook doar pentru a vedea cele mai noi știri distribuite de paginile site-urilor de conținut la care s-au abonat cu mult timp în urmă, ci noutăți de tot felul, cum ar fi postări distribuite de prietenii de pe Facebook. Dacă ar fi să fim puțin răutăcioși, am putea adăuga pe listă și nenumăratele reclame și postări sponsorizate inserate cu generozitate în Feed-ul principal.
Starting today, our News Feed will now be known as „Feed.” Happy scrolling! pic.twitter.com/T6rjO9qzFc
— Facebook App (@facebookapp) February 15, 2022
Încă cea mai populară rețea de socializare din lume, Facebook se laudă cu 2.91 miliarde de utilizatori activi. Potrivit definiției folosită de Meta, activ este orice utilizator înregistrat pe Facebook care a intrat în aplicaţie şi a vizitat pagina prin intermediul site-ului web sau al dispozitivului mobil sau a folosit aplicaţia de mesagerie, în ultimele 30 de zile. Altfel spus, nu trebuie să fi un fan dedicat al rețelei Facebook pentru a fi numărat ca și utilizator activ, ci doar să accesezi măcar o dată pe lună platforma de socializare, pornind fie și accidental aplicația de mobil.
Compania a anunţat recent și că numărul de conturi duplicat ar putea reprezenta aproape 6% din baza totală de utilizatori.