Google Inbox, serviciul de mesagerie modernizat care uneşte Gmail, Calendar sau lista de activităţi şi le comasează într-un singur flux de informaţii, poate fi acum încercat de oricine, Google eliminând restricţia care permitea accesul doar pe bază de invitaţie. Tot începând de astăzi, compania deschide accesul la Google Inbox tuturor clienţilor serviciului Google for Works, cu condiţia ca administratorii desemnaţi să fi activat deja această funcţie în cadrul programului early-adopter.
Cu ocazia trecerii la faza publică de testare serviciul Google Inbox a primit şi câteva funcţii noi, gândite să economisească timpul utilizatorilor săi. Astfel, cei care obişnuiesc să călătorească au la dispoziţie pachetul Trip Bundles. Completând funcţionalitatea de bază, constând în organizarea automată a mesajelor email în grupuri clasificate în funcţie de conţinut (promoţii, noutăţi, mesaje din reţelele de socializare, etc.), Trip Bundles grupează automat mesajele care fac referire la călătorii într-un grup separat, păstrând la vedere informaţiile importante despre zboruri, rezervări la hotel şi alte detalii. Mai departe, Inbox extrage informaţiile relevante din corpul mesajelor email şi le organizează într-un format uşor de răsfoit, asemănător celui folosit deja la serviciul Google Now. Pe parcursul călătoriei sistemul va evidenţia informaţiile considerate relevante la momentul respectiv, cum ar fi itinerariul de zbor (plecare, sosire, întârzieri, etc.), opţiuni pentru transport şi rezervarea de la hotel. O altă adiţie interesantă este suportul pentru memento-uri, menit să ne reamintească de activităţi importante. Spre exemplu, dacă într-un mesaj email suntem rugaţi să facem ceva important (ex. să cumpărăm un bilet de avion) Google ar putea sugera crearea unei alerte care să ne reamintească de asta.
O altă adiţie interesantă este funcţia pentru rechemarea mesajelor trimise, disponibilă timp de 10 secunde după folosirea butonului Send.
Mesajele email pot avea ataşate semnături personalizate, sincronizate automat între toate dispozitivele asociate (exceptând contul Gmail).
˝Ne gândim la Gmail şi Inbox ca la două produse diferite. Gmail este cel mai bun produs din clasa sa şi dorim să îl păstrăm aşa.˝ În schimb, ˝Inbox este un produs cu un scop uşor diferit, prin care dorim să ajutăm oamenii să-şi vadă de lucrurile care contează cu adevărat în vieţile lor˝, declară managerul de produs Google Inbox, Shalini Agarwal.