Continuând eforturile pentru transformarea Instagram într-o platformă de comerț electronic, Meta adaugă și o hartă în care locația diferitelor „atracții” Instagram este redată fără prea mult loc de interpretări.
Spre exemplu, dacă tocmai ai ajuns la destinația ta de vacanță, vei putea găsi mult mai ușor „vedetele” Instagram care-și desfășoară activitatea în apropiere, împreună cu eventuale afaceri locale care folosesc Instagram drept metodă de promovare.
Deocamdată, promovată ca un atu pentru cunoscători, noua hartă cu atracții Instagram nu este tocmai ușor de accesat. Pentru vedetele sau antreprenorii dornici de promovare există câteva modalități de a fi puși pe hartă: dacă cineva etichetează o locație într-o postare sau într-un story, poți să apeși pe etichetă și să apeși „vezi locația” pentru a ajunge la pagina locației. Iar dacă te afli în zona respectivă, poți accesa modul de căutare pentru a vedea ce este în apropiere.
De asemenea, noua hartă este disponibilă și pentru căutări din tab-ul Explore. Astfel, poți căuta după o locație anume, accesând apoi harta cu atracțiile disponibile. Mai departe, poți aplica filtre pentru a restrânge rezultatele căutării, decizând dacă vrei să descoperi doar restaurante, baruri, parcuri sau alte tipuri de obiective de vizitat. De asemenea, poți salva locațiile descoperite, dacă intenționezi să revii mai târziu asupra lor.
Testată inițial în grup restrâns, noua hartă cu atracțiile Instagram ar trebui să fie disponibilă deja pentru toți utilizatorii platformei.
În ultimele luni, Meta a adăugat Instagram mai multe facilități de comerț electronic, încercând să facă platforma ceva mai atractivă pentru utilizatorii din mediul de afaceri, cât și vedetele Instagram care doresc să-și monetizeze mai mult de pe urma bazei de fani. Măsura este reflectată și pe Facebook, algoritmii platformei recomandând în mod prioritar anumite pagini și locații, selectate în funcție de locația reală a fiecărui utilizator.