O practică foarte comună și printre utilizatorii Instagram, redistribuirea postărilor a funcționat până acum doar prin improvizații, cum ar fi capturi de ecran decupate și postate manual, până la extensii oferite de terți.
În mod previzibil, rezultatele nu sunt cele mai bune, postările astfel redistribuite având în cel mai fericit caz doar poze la claritate/rezoluție inferioară. Însă de multe ori cel care ia inițiativa de a redistribui poza sau mesajul unui alt utilizator uită să mai citeze sursa/autorul postării inițiale, poze neinspirate sau de-a dreptul regretabile ajungând să circule mai departe pe Instagram fără ca autorul să știe măcar de existența acestora.
Încercând să adreseze problema acestei „zone gri” a postărilor redistribuite pe Instagram, Meta va implementa platformei de socializare în mod oficial funcția Repost.
Instagram Reposts Tab on profiles?!
What’s dis Adam? pic.twitter.com/WayWCJGBfx
— Matt Navarra (@MattNavarra) September 7, 2022
Administratorii Instagram confirmă astfel că aplicația de mobil va primi mai întâi în versiune de testare o nouă opțiune pentru redistribuirea mesajelor: „explorăm posibilitatea de a redistribui postările în Feed-un Instagram, similar modului în care poți redistribui în Stories, astfel încât oamenii să poată împărtăși ceea ce rezonează cu ei și astfel creatorii originali sunt creditați pentru munca lor.” De asemenea, au adăugat că „planificăm să testăm această funcție în curând, cu un număr redus de utilizatori”.
Noua opțiune repost va elimina nevoia de a folosi aplicații sau mijloace oferite de terți. Astfel de aplicații există de mulți ani și de regulă sunt căptușite cu reclame insistente afișate pe ecran complet, decizia luată de Meta având toate șansele să îmbunătățească experiența avută pentru toți utilizatorii Instagram.