Yahoo a modernizat interfaţa serviciului Yahoo Mail cu o temă drastic modificată, ce împrumută elemente de design specifice reţelelor Flickr şi Tumblr, apropiindu-se totodată de aspectul rivalului Gmail. Noua temă include şi un modul pentru compunerea mesajelor îmbunătăţit, alături de alte optimizări făcute pentru a câştiga aprecierea fanilor.
Tot la capitolul schimbări, Yahoo a retras oferta pentru spaţiu de stocare nelimitat la găzduirea mesajelor. Însă potrivit companiei utilizatorii obişnuiţi nu au motive de îngrijorare, deoarece noua limită fixată la 1TB este suficientă găzduirea mesajelor email primite în următorii 6000 de ani.
Cu aproximativ 100 milioane de utilizatori ce îl accesează zilnic, serviciul Yahoo Mail este unul dintre cele mai importante produse Yahoo a cărui popularitate a scăzut constant în ultimii ani, ajungând să fie depăşit de produsul similar oferit de Google. Spre comparaţie, în prezent serviciul Gmail se bucură de aproximativ 425 milioane de utilizatori lunar, atraşi în tabăra Google cu oferta bogată de facilităţi.
Lansată cu ocazia împlinirii a 16 ani de activitate, noua temă Yahoo Mail este aplicată simultan atât pentru interfaţa accesibilă din browser-ul web, cât şi pentru aplicaţia disponibilă pentru dispozitive cu Android, iOS şi Windows 8.