După ce numai în ultimii doi ani şi-a extins serviciile în peste 40 ţări, Netflix pătrunde cu paşi mici dar hotărâţi şi în sufrageriile gospodăriilor de pe teritoriu european.
Primii pe listă sunt locuitorii din Tările de Jos, urmând ca până la finalul acestui an aria de acoperire să cuprindă şi alte ţări nordice precum Norvegia, Suedia, Finlanda şi Danemarca. Planurile de extindere a serviciilor Netflix mai vizează Franţa, Belgia şi Germania, unde compania are de înfruntat un competitor deja bine stabilit, numit Lovefilm.
Foarte popular în Statele Unite, serviciul Netflix oferă pentru vizionare o colecţie de peste 10000 filme şi 3000 seriale TV, disponibile oricărui cetăţean american cu acces la internet contra unui abonament lunar în valoare de 8 dolari.
La nivel global, Netflix se bucură de peste 36 milioane de abonaţi, cărora le oferă servicii de televiziune online ce însumează peste 1 miliard ore de vizionare în fiecare lună. Fiecare abonat este ajutat cu liste personalizate conţinând recomandări pentru filme şi programe TV, întocmite automat pe baza preferinţelor şi obiceiurilor de vizionare. Filmele şi programele înregistrate alese pentru vizionare pot fi urmărite la orice oră dorim, fără pauze de publicitate sau alte întreruperi.