Netflix este una dintre cele mai uşor de recunoscut companii din online. Aceasta apare peste tot cu logo-ul „Netflix” imposibil de confundat, însă în curând ne vom lovi de un nou branding peste tot în online. Compania a adoptat o nouă pictogramă, care va fi folosit în diverse materiale de marketing şi nu numai. Aceasta pare să fie simpla literă N, stilizată pentru a semăna cu o panglică împăturită.
Trecerea la noua pictogramă este o mişcare curioasă, având în vedere că versiunile precedente de logo adopteau stilul „plat” prezent acum peste tot în online şi spaţiul mobil. Pictograma literei N seamănă foarte mult cu logo-ul Android N inspirat de Material Design, care însă va fi schimbat în scurt timp cu un nume oficial (se zvoneşte că Nutella preia numele noului Android 7.0).
Conform Netflix, vechiul logo care include întregul nume al companiei nu se schimbă. Chiar dacă noul N vine într-un stil diferit, acesta nu va influenţa identitatea deja existentă a brandului. Logo-ul „N” va fi folosit momentan pe reţelele de socializare unde Netflix are o prezenţă şi va schimba pictogramele din prezent de pe aplicaţiile de pe mobil la un update viitor şi probabil şi pe alte platforme precum televizoare inteligente şi dispozitive cu capabilităţi de redare media (console de jocuri, Apple TV, Roku, etc.).
Citeşte şi Netflix vrea să traducă tot conţinutul din România până la sfârşitul anului