Momentul aşteptat de mulţi utilizatori de Facebook a venit. Mark Zuckerberg, CEO al companiei, a confirmat faptul că un buton care să ofere un răspuns opus clasicului „like” este în dezvoltare şi că îl vom primi foarte curând într-o formă sau alta, însă acesta nu se va numi „dislike”. Noua funcţie nu va primi o conotaţie negativă, întrucât scopul său este de a oferi posibilitatea de exprimare mai generală a empatiei faţă de un anume subiect, nu doar dezacordul cu acesta.
Până în prezent, singurele interacţiuni de pe Facebook referitoare la subiecte tragice erau „like”, „share” şi „comment”. Un „like” oferit în cazul unui dezastru natural sau în cazul unui deces nu este tocmai genul de feedback pe care ne-am dori să îl oferim, iar Facebook va încerca să ne ajute să expirmăm tristeţea în alt fel folosind noul buton. Încă nu a fost confirmat un nume pentru acest buton şi nici o dată la care îl vom putea testa.
O posibilitate pentru numele butonului ar putea fi „sorry” (îmi pre rău), care poate fi un răspuns empatic potrivit în majoritatea cazurilor în care „like” nu se potriveşte. Desigur, pentru situaţiile în care nici unul dintre acestea nu este potrivit, vom avea în continuare posibilitatea de a adăuga comentarii relevante subiectului. Cu siguranţă, alegerea unui nume final nu va fi simplă, iar răspunsul utilizatorilor la acesta va dicta probabil direcţia în care compania lui Zuckerberg va continua în acest demers.