OnlyFans pune la dispoziție un serviciu premium, prin care fanii cei mai devotați pot schimba mesaje cu vedetele platformei, la care cele din urmă ar răspunde în mod direct. Doar că, în realitate, nu se întâmplă chiar așa.
În mod predictibil, promisiunea de „sări rândul” contra unei sume de bani pentru a discuta cu vedeta ta favorită de pe OnlyFans s-a lovit de matematica simplă, care spune că vedetele cu milioane de urmăritori pe OnlyFans nu ar avea timp nici dacă ar vrea să răspundă tuturor mesajelor primite din partea fanilor, fie ele și condiționate de plata unei „taxe” de acces. Mai mult, vedetele care fac deja bani mulți pe platformă sunt mai degrabă preocupate să continue cu activitatea care le aduce cea mai mare expunere publică, și prin urmare venituri, neavând deloc înclinația să piardă ore în șir citind despre cele mai ascunse fantezii și solicitări ale fanilor, încercând apoi să ofere un răspuns adecvat pentru fiecare în parte. Venind în ajutor, administratorii OnlyFans ar fi oferit soluția salvatoare, solicitând agenției de marketing angajate deja pentru gestionarea conturilor folosite de creatorii platformei să „gestioneze” și mesajele directe trimise de fanii cei mai generoși.
Potrivit dezvăluirilor făcute pentru publicația Businessinsider, chiar de către presupuși angajați ai respectivei agenții de PR, serviciile oferite creatorilor OnlyFans merg mai departe decât organizarea de ședințe foto în mod profesionist și verificarea postărilor. Funcționând ca o veritabilă schemă de catfishing, angajații companiei de marketing răspund la mesajele adresate modelelor OnlyFans, încercând mai întâi să creeze o conexiune emoțională cu fanii respectivi. Nu de puține ori, schimburile de mesaje sunt presărate cu detalii extrem de intime legate de viața personală, incluzând poze nud trimise de fanii infatuați. Putem doar presupune că unele dintre vedetele care sunt la curent cu acest „serviciu” au pregătit și o selecție de poze „private”, gata de trimis celor prinși în capcană.
Aparent, acest tip de înșelătorie a fost anticipată de administratorii OnlyFans, care au inclus în termenii de utilizare ai serviciilor anumite clauze care transferă responsabilitatea companiei mai degrabă în seama creatorilor care-și oferă serviciile pe platformă. În ultimă instanță, responsabilitatea poate fi aruncată pe compania de marketing, în mod sugestiv numită Unruly Agency, ca și terță entitate care și-ar fi depășit atribuțiile serviciilor pentru care a fost contractată.
Tot o coincidență, Unruly Agency este acuzată că și-a abuzat angajații, precum și creatorii ale căror conturi le administra. Numeroase vedete OnlyFans acuză compania sau alte agenții de marketing afiliate de postarea fără permisiune a pozelor nud, inclusiv pe feed-ul public de conținut, deși, acestea ar fi fost intenționate ca și conținut exclusiv. Potrivit acuzațiilor, unele dintre vedetele OnlyFans nici măcar nu știau că astfel de poze nud se află în posesia respectivelor companii, cu atât mai puțin că vor fi distribuite în numele lor. Un alt proces arată că angajații folosiți pentru a răspunde la mesajele trimise vedetelor OnlyFans erau motivați să pretindă că sunt vedeta respectivă, sub amenințarea penalizării la salariu și chiar concedierea.
Acuzațiile aduse, ce-i drept în mod indirect platformei OnlyFans, reflectă întocmai situația unei alte forme între timp dispărută, Ashley Madison, vizată de mai multe procese privind falsificarea de relații extraconjugale pentru o parte dintre utilizatorii platformei.