PornHub, destinaţia favorită pentru amatorii de conţinut VR

PornHub, destinaţia favorită pentru amatorii de conţinut VR

În ciuda investiţiilor făcute de Google, Samsung, Facebook şi alţi giganţi în promovarea tehnologiilor de realitate virtuală, dorinţa consumatorilor pentru a experimenta cu jocuri şi clipuri VR nu a depăşit încă stadiul de curiozitate, exceptând o anume categorie de conţinut.

Promiţând să transpună spectatorul în mijlocul acţiunii oferind o experienţă imersivă, interactivă, privind din perspectiva protagonistului, secţiunea rezervată pentru conţinut VR găzduită de celebrul site PornHub aduce acum cea mai rapidă creştere a numărului de vizitatori, generând peste 500.000 afişări pe zi.

Potrivit administratorilor site-ului specializat în conţinut pornografic, vizitatorii sunt mai atraşi de secţiunea pentru clipuri VR decât de orice altă categorie de conţinut, urmărind în medie câte 11 clipuri video la fiecare vizită. Spre comparaţie, la alte categorii de conţinut vizitatorii nu urmăresc în medie mai mult de 9 clipuri video per sesiune.

Introdusă începând cu primăvara anului 2016, categoria PornHub VR este preferată în special de bărbaţi cu vârste între 25 şi 34 ani, probabilitatea ca vizitatorii de sex masculin ai site-ului să vizioneze conţinut VR fiind cu 160% mai mare decât în cazul femeilor. 

Tags:
Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Adrian Popa
Adrian Popa
Adrian Popa este coordonator al site-urilor Go4it.ro și Go4games.ro. Are 17 ani de experiență în presa centrală și a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de presă Gândul, Adrian a fost redactor-șef la Mediafax.ro și Gandul.ro (fostul ... citește mai mult
Aurelian Mihai
Aurelian Mihai
Aurelian Mihai este cel mai vechi redactor al site-ului Go4it.ro. Are 14 ani de experienţă în presa IT şi cunoștințe ample din sfera tehnologiei. Înainte de a ajunge la Go4it, Aurelian a fost redactor pentru revista XtremPC, acoperind rubrica de știri, desfășurarea de teste comparative și ... citește mai mult