În ciuda investiţiilor făcute de Google, Samsung, Facebook şi alţi giganţi în promovarea tehnologiilor de realitate virtuală, dorinţa consumatorilor pentru a experimenta cu jocuri şi clipuri VR nu a depăşit încă stadiul de curiozitate, exceptând o anume categorie de conţinut.
Promiţând să transpună spectatorul în mijlocul acţiunii oferind o experienţă imersivă, interactivă, privind din perspectiva protagonistului, secţiunea rezervată pentru conţinut VR găzduită de celebrul site PornHub aduce acum cea mai rapidă creştere a numărului de vizitatori, generând peste 500.000 afişări pe zi.
Potrivit administratorilor site-ului specializat în conţinut pornografic, vizitatorii sunt mai atraşi de secţiunea pentru clipuri VR decât de orice altă categorie de conţinut, urmărind în medie câte 11 clipuri video la fiecare vizită. Spre comparaţie, la alte categorii de conţinut vizitatorii nu urmăresc în medie mai mult de 9 clipuri video per sesiune.
Introdusă începând cu primăvara anului 2016, categoria PornHub VR este preferată în special de bărbaţi cu vârste între 25 şi 34 ani, probabilitatea ca vizitatorii de sex masculin ai site-ului să vizioneze conţinut VR fiind cu 160% mai mare decât în cazul femeilor.