Găzduit în cadrul site-ului Samsung.com și acoperind în primă etapă 30 de țări, Game Portal va fi magazinul oficial cu produse de gaming pentru fanii Samsung.
Disponibil deja pentru consumatorii din Statele Unite, Marea Britanie, Germania, Italia, Franța, Spania și Brazilia, portalul găzduiește întreaga ofertă de produse și accesorii Samsung pentru pasionați de gaming: smartphone-uri, televizoare, monitoare și unități SSD de înaltă performanță. De asemenea, oferă clienților o varietate de conținut legat de jocuri într-un singur loc, adaptat preferințelor și așteptărilor lor.
Potrivit unui studiu din 2021 realizat de Accenture, publicul țintă este format din pasionați care folosesc multiple dispozitive de gaming. Aceștia petrec în medie 16 ore pe săptămână jucându-se, opt ore pe săptămână urmărind conținut video legat de jocuri și șase ore pe săptămână participând la comunități legate de jocuri.
Portalul oferă o varietate de conținut, inclusiv informații despre produse de jocuri, recenzii de experți naționali și internaționali, beneficii și oferte de achiziție, idei de utilizare a produselor și știri legate de jocuri.
Industria jocurilor este unul dintre puținele sectoare care continuă să crească în timpul recesiunii economice globale, iar mișcarea Samsung pentru lansarea unui Game Portal dedicat ar putea ajuta compania să-și întărească poziția de lider în această industrie.