Signal a renunțat încă de acum doi ani la folosirea numărului de telefon ca unic mijloc de autentificare, oferind utilizatorilor posibilitatea folosirii de coduri PIN, pentru a-și muta o parte din date de pe un dispozitiv pe altul.
Promisă de mai mult timp, opțiunea schimbării numărului de telefon asociat identității în rețeaua Signal este disponibilă acum pentru toți utilizatorii platformei și funcționează fără pierderea istoricului de conversații.
Deoarece toate conversațiile Signal sunt criptate în sistem end-to-end și păstrate fără sincronizare cloud, doar în memoria locală a dispozitivelor, faptul că aplicația le asociază cu numărul de telefon înregistrat poate crea probleme dacă utilizatorul decide al un moment dat să schimbe respectivul număr. Până acum, istoricul de conversații legat numărului de telefon devenea pur și simplu inaccesibil la schimbarea acestuia.
Începând cu versiunea actualizată a aplicațiile, istoricul de conversații rămâne atașat identității tale pe Signal și dacă alegi să-și schimbi numărul de telefon înregistrat în aplicație, cu condiția să accesezi opțiunea Change Number pentru actualizarea datelor din profilul de utilizator.
Din motive de securitate, pentru a schimba numărul de telefon înregistrat în contul Signal trebuie să ai acces atât la numărul de telefon vechi, cât și la noul număr pentru a confirma modificarea. De asemenea, trebuie să ai vechiul număr încă activ și conectat pe Signal înainte de a putea actualiza contul. Toate contactele tale pe Signal vor fi notificate în mod automat despre schimbarea făcută.
După cum este detaliat de companie într-un articol de asistență , noua opțiune Change Number necesită actualizarea aplicației la versiunea 5.27.1 pe iOS sau versiunea 5.30.6 pe Android. Cea mai recentă versiune Signal poate fi descărcată și instalată din magazinele oficiale de aplicații.