Căutând noi modalități de a crește veniturile Twitter, CEO-ul Elon Musk ia în considerare introducerea unui sistem prin care utilizatorii platformei să poată licita pentru achiziționarea numelor de utilizator dezirabile, dacă acestea sunt revendicate și de alte persoane.
Dacă anumite beneficii, precum opțiunea de editare a tweet-urilor deja postate, ecusonul de utilizator verificat, sau prioritate la afișarea în feed-ul algoritmic pot fi obținute în baza unui abonament lunar, anumite privilegii cum ar fi atribuirea unui nume de utilizator preferențial nu pot fi acordate în mod recurent. Așa că, de ce nu un sistem în care doritorii să liciteze pentru cele mai râvnite nume de utilizator, convertind sumele licitate în venituri directe pentru platforma de microblogging.
Aparent, pentru Elon Musk este perfect echitabil ca numele de utilizator cele mai dezirabile să ajungă la membrii Twitter cu cele mai adânci buzunare, sau ca utilizatorii de rând să vadă mai întâi tweet-urile plătitorilor de abonamente Twitter Blue, selectate pentru afișare prioritară în noul feed algoritmic al platformei.
În mod ironic, abundența de noi nume dezirabile pe o platformă de socializare cu istorie de peste 10 ani pare să fie rezultatul exodului unora dintre vechi vedete ale platformei, scoaterea acestora la licitație apărând ca o formă de retaliere din partea lui Elon Musk. Totodată, cerința de a plăti sume progresiv mai mari pentru obținerea numelor de utilizator recent eliberate ar putea descuraja oportuniștii tentați să le revendice cu scopul imitării sau discreditării proprietarului anterior.