Vizat de un proces colectiv declanşat la un tribunal sud-coreean în numele a 2400 de foşti utilizatori Galaxy Note7, Samsung precizează că nu va plăti alte compensaţii materiale în afara despăgubirilor anunţate deja, respectiv returnarea integrală a sumei plătită la momentul achiziţiei şi o reducere consistentă din preţul unui nou smartphone Galaxy.
Reprezentaţi în cadrul unui proces colectiv, fiecare din cei 2400 consumatori nemulţumiţi de faptul că au fost nevoiţi să returneze de două ori smartphone-ul abia achiziţionat solicită compensaţii suplimentare în valoare de 426 dolari. În justificarea solicitării, foştii clienţi Samsung au precizat şi că au fost nevoiţi să viziteze de cel puţin patru ori magazinul de unde au cumpărat telefonul mobil (vizită pentru achiziţia iniţială, vizită pentru verificarea acumulatorului, o vizită pentru schimbarea exemplarului Note7 cu altul presupus neafectat şi încă o vizită pentru returnarea dispozitivului deja înlocuit), fapt ce implică mult timp pierdut şi cheltuieli cu transportul.
Potrivit Samsung, obligarea companiei la plata de noi despăgubiri ar stabili un precedent nedorit în industrie, descurajând iniţierea campaniilor voluntare de rechemare a produselor cu vicii de fabricaţie.