După YouTube şi Facebook, a venit rândul şi serviciului Vimeo pentru a adăuga suport pentru clipuri video la 360 de grade. Întrucât Vimeo este întotdeauna un serviciu care se diferenţiază fie prin calitatea compresiei video şi prin metode diferite de monetizare a conţinutului, implementarea sa pentru acest nou format de clipuri video este puţin diferită şi chiar poate duce la încurajarea creatorilor de a crea acest gen de materiale.
Unul dintre avantajele platformei Vimeo este posibilitatea de a monetiza clipurile direct, creatorii putând să le vândă sau să le închirieze utilizatorilor prin intermediul acestui serviciu, sau să le ofere în cadrul unui abonament lunar. Astfel, clipurile video la 360 de grade pot aduce venituri creatorilor aproape imediat, indiferent de numărul de vizualizări atrase. Spre diferenţă de alte platforme, Vimeo ia doar 10% din veniturile canalelor pe care le găzduieşte.
Compania a decis să includă în suita sa pentru urcarea şi editarea clipurilor la 360 de grade şi funcţii speciale precum controlul unghiului câmpului vizual, posibilitatea de a adăuga un outro, cât şi suport pentru o rezoluţie maximă de până la 8K. Creatorii pot urca pe serverele Vimeo clipuri direct din Adobe Premiere Pro şi Sony Vegas, în timp ce clipurile sunt compatibile cu o plajă largă de dispozitive VR precum GearVR, Zeiss VR One şi Daydream în spaţiul mobil, cu suport pentru Oculus Rift şi HTC Vive promis pentru săptămânile următoare.
Clipurile la 360 de grade primesc astfel şi propria secţiune în care sunt afişate clipuri video de pe toată platforma alese de către membri ai echipei Vimeo, cât şi o secţiune de tutoriale, care să îi ajute pe cei care nu au realizat astfel de materiale până în prezent să prindă câteva concepte simple pentru a putea porni o astfel de producţie.