YouTube adaugă în interfața pentru desktop, mobil și televizor un nou filtru de conținut „New to you”, unde vei putea ”descoperi noi creatori și conținut proaspăt”, dintr-o selecție personalizată generată pe baza preferințelor tale de vizionare și nu numai.
În mod ideal, în tab-ul New to you vei găsi acele clipuri YouTube pe care poate nu le-ai observat când au apărut, sau au fost rătăcite în sumedenia de clipuri nou apărute în feed-ul de conținut. Fiind în curs de activare la nivel global, opțiunea ar putea să apară după repornirea aplicației YouTube sau reîncărcarea paginii web.
Google precizează și că sugestiile de tip New to you pot apărea și în timp ce derulezi feed-ul YouTube, ca o modalitate de a-ți deturna atenția cu nou conținut interesant, înainte să-ți pierzi interesul. De altfel, acesta pare să fie chiar scopul noii funcții YouTube: captivarea utilizatorilor pentru cât mai mult timp, prin afișarea unei selecții personalizate de conținut.
Inspirat de pagina ”For You” afișată utilizatorilor TikTok, noul tab YouTube va afișa atât recomandări pentru conținut livrat de paginile la care te-ai abonat deja, dar și conținut care ar putea fi ușor diferit de ceea ce urmărești în mod normal pe YouTube.
Selecțiile New to you (Nou pentru tine) apar la mai puțin de o lună după ce YouTube a lansat noi instrumente audio și subtitrări, pentru a îmbunătăți accesibilitatea pe platforma sa. De asemenea, YouTube a simplificat modul în care poți relua vizionarea clipurilor neterminate de unde ai rămas, afișând la vedere opțiunea Continue Watching și în miniplayerul web YouTube.