Starcraft 2 a fost un subiect important la BlizzCon, evenimentul anual dedicat jocurilor produse de Blizzard Entertainment. După trailer-ele pe care le-aţi putut viziona acum o săptămână, iată că avem acum şi o serie de informaţii mai detaliate despre joc. Se pare că salvările din Starcraft 2 nu vor fi stocate local, ci „în nori”. Serviciul de salvări va fi bazat pe cloud computing şi se va folosi de portalul Battle.net. Aceasta înseamnă în principiu că jucătorul va avea acces la ele oriunde s-ar afla, cu condiţia să aibă o conexiune la Internet.
O altă veste interesantă pentru fanii Starcraft 2 este că ei s-ar putea să fie remuneraţi. Mai precis, cei care creează hărţi noi şi le pun pe Battle.net vor primi o sumă de bani în funcţie de popularitatea lor. Se doreşte astfel încurajarea comunităţii şi în mod special a micilor echipe de dezvoltatori. Blizzard îşi compară viitorul magazin cu cel pentru aplicaţii pentru iPhone al lui Apple.
Ultima informaţie despre Starcraft 2 este legată de controversatul mod multiplayer şi nu este confirmată oficial. S-ar putea ca Blizzard să ofere posibilitatea rulării unor jocuri în reţea, printr-o conexiune peer-to-peer. Această opţiune va fi folosită atunci când jucătorii nu au acces la Internet sau sunt în spatele unui firewall. De asemenea, s-ar putea să fie luată în calcul posibilitatea autentificării periodice la serviciul Battle.net pentru cei care au o conexiune lentă. Toate cele enumerate mai sus ar putea să fie valabile şi pentru viitorul titlu Diablo 3, despre care Blizzard a spus că nu va fi influenţat de amânarea lui Starcraft 2.