Am aşteptat ca pe ace primele imagini din Crysis 2 şi
cei de la Crytek se pare că nu ne-au dezamăgit. CryEngine 3 arată
bine, cel puţin din imaginile iniţiale. Mai mult, acest motor
grafic a fost lăudat de cei care au apucat să vadă primele demo-uri
tehnice. Cei de la Crytek s-au străduit să creeze un motor
uşor de modificat pentru a ca jocul să ruleze bine atât pe PC, cât
şi pe consolele de ultimă generaţie. Decizia
producătorului în acest sens a fost motivată de pirateria de pe
PC-uri, însă presa de specialitate speculează faptul că ea va
afecta gameplay-ul şi atmosfera cu care ne-a încântat Crysis până
acum.
Fără a intra în polemici, sunt unii care susţin că PS3 şi Xbox
360 nu ar fi în stare să randeze o insulă tropicală atât de
complexă precum cea pe care au luptat Nomad şi Psycho. De aceea,
producătorul a ales să mute acţiunea într-un oraş, unde orizontul
este mai limitat. Cei de la Crytek susţin că acţiunea se va
desfăşura destul de mult şi pe verticală. Jucătorul se va
putea folosi de Nanosuit
2.0 pentru a putea urca pe clădiri, maşini, autobuze pentru a
avea un avantaj strategic.
Şi pentru că tot am adus vorba despre costum, el a
suferit ceva modificări. Modurile Speed şi Strenght au
fost combinate într-unul singur, Power mode. Armor mode a rămas
neschimbat, iar Invisible mode a fost transformat în Infiltration
mode, zgomotul paşilor soldatului fiind redus. Cel de-al patrulea
şi ultimul mod al costumului se numeşte Tactical şi implică
recunoaşterea armelor inamicilor, numelor şi a obiectelor
importante din imagine. Protagonistul poveştii va fi Nomad, cel pe
care l-am întâlnit în primul joc.
El va ajunge să lupte chiar împotriva celor de la Crynet Systems,
producătorii Nanosuit-ului şi s-ar putea ca la începutul jocului el
să aibă la dispoziţie prima versiune a costumului. Pentru a vedea
toate imaginile din Crysis 2, accesaţi galeria
multimedia.