Într-un interviu cu publicația Marketing Week, Michael Flatt, conducătorul diviziei de marketing a Xbox din EMEA (Europe, Middle East, Africa), a făcut câteva afirmații surprinzătoare. Astfel, conform lui Flatt, echipa sa de la Xbox are la dispoziție un buget relativ restrâns și nu își permite să cheltuiască la fel de mult (în scopuri de marketing) precum o face PlayStation pe piața EMEA.
„Din punctul de vedere al finanțării, suntem nevoiți să lucrăm din greu pentru a face față concurenței. Din nefericire, [PlayStation] cheltuie mai mulți bani; Sunt norocoși să aibă la dispoziție fonduri de marketing de care noi, la Xbox, pur și simplu nu ne putem bucura. Dar este ok. Noi îmbrățișăm ceea ce as putea numi o abordare financiară mai responsabilă în ceea ce privește investițiile noastre media”, a declarat Michael Flatt, conducătorul diviziei de marketing a Xbox din EMEA.
Flatt continuă, afirmând că echipa sa “nu are norocul unor bugete media imense” și că trebuie să fie “cumpătată și tenace pentru a câștiga anumite fonduri, care probabil ar fi mers în alte direcții”.
Afirmațiile lui Flatt nu fac decât să reconfirme direcția „economică” în care merge divizia de gaming Microsoft în acest moment.