BioShock Infinite a fost un joc îndelung aşteptat, ce a avut parte de numeroase amânări. Mai rar un asemenea proiect trece prin atât de multe faze preliminare şi reuşeşte totuşi, la final, să impresioneze aşa cum o face BioShock Infinite.
După cum probabil ştiţi deja, BioShock Infinite abandonează oraşul scufundat Rapture şi povestea din spatele acestuia, Levine şi echipa sa de la Irrational Games preferând să se reorienteze către o altă astfel de metropolă imaginară. Este vorba despre Columbia, un oraş suspendat construit drept simbol a valorilor americane, pierdut însă în nori la începutul secolului al XX-lea. Noul oraş gândit de Irrational Games este probabil cea mai spectaculoasă şi impresionantă locaţie pe care am avut ocazia să o vizităm în jocurile ultimului deceniu. Chiar dacă nu avem de-a face cu vreo revoluţie tehnologică, BioShock Infinite fiind realizat cu bătrânul motor grafic Unreal Engine 3, viziunea artistică a lui Levine şi a colegilor săi nu are egal în peisajul actual al jocurilor video.
Primii paşi prin lăcaşele de cult ale Columbiei, prin grădinile şi străzile oraşului au un impact comparabil cu ce am putut trăi în secvenţa de început a unui alt joc legendar – primul titlu al seriei Half-Life.
Află mai multe despre atmosfera şi aventurile pregătite de noul joc BioShock Infinite, din materialul publicat pe Go4games.ro.