20 de ani mai târziu, Prophet – eroul jocului Crysis 2, este salvat din ghearele mega-corporaţiei CELL de fostul său coleg Psycho, devenit între timp membru al rezistenţei ce luptă împotriva CELL. Aşa aflăm că Prophet a rămas singurul purtător de nanosuit pe planetă, iar Psycho doreşte să-l folosească pentru a creşte şansele de reuşită în lupta pe care o duce împotriva CELL.
Datorită viziunilor apocaliptice care l-au bântuit în perioada de captivitate, Prophet ştie acum că nu corporaţia CELL este problema cea mai gravă în lume, ci ameninţarea extraterestrului Alpha-Ceph, a cărui prezenţă o poate simţi cu ajitorul tehnologiilor de origine extraterestră ce i-au fost implementate de-a lungul timpului în costum.
Un aspect important care afectează în mod pozitiv experienţa de joc este interacţiunea dintre Prophet şi Psycho. Încă de la începutul aventurii ni se arată că Prophet nu mai este un simplu om, ci a devenit o adevărată maşină de ucis a cărui componentă umană este aproape dispărută.
Citeşte mai departe Crysis 3 Review: Omul face costumul, pe Go4Games.ro.