Lansat pentru consola PS3 la mai puţin de o lună după ce Sony a anunţat consola PS4, God of War: Ascension nu pare să genereze entuziasmul de ală dată, mai ales că vorbim de un joc God of War a cărui poveste este doar un prequel pentru trilogia iniţială.
Din fericire de noul proiect s-au ocupat aceiaşi designeri talentaţi ai studio Sony Santa Monica, marea noutate adusă de Ascension fiind introducerea unei componente multiplayer, în premieră pentru seria God of War.
God of War: Ascension se opreşte din nou asupra evenimentelor care au precedat povestea din titlurile numerotate ale seriei, fiind practic al doilea prequel al trilogiei, alături de mai vechiul Chains of Olympus, joc lansat în prima fază în 2008 pentru consola PlayStation Portable.
În aceste condiţii, luând în considerare şi faptul că nelipsitul Kratos a trecut deja prin foc şi sabie mai toate creaturile mitologice ale Greciei antice, ce mai poate aduce nou povestea din Ascension? Haideţi să aflăm din review-ul pe larg God of War Ascension, prezentat pe Go4games.ro.