Recunosc că pentru mine, ca posesor de laptop, atracţia
iPad-ului este minimă. Este o „jucărie” ce nu-mi poate sluji în
scop profesional şi nici nu poate înlocui telefonul mobil. Este un
tip nou de produs, poziţionat între telefon şi laptop, pentru care
nu există o nevoie specifică. Dacă laptopul, respectiv telefon
servesc nevoi specifice, iPad-ul este mai mult un moft.
Un moft care se bucură de un mare succes, se pare. În mai puţin
de trei luni, mai precis în 80 de zile, Apple a vândut peste 3
milioane de exemplare. Ţinând cont că la 31 mai se ajunsese la 2
milioane de exemplare, un milion de iPad-uri s-au vândut
doar în primele trei săptămâni ale lunii iunie.
De asemenea, a crescut foarte mult şi numărul aplicaţiilor de
iPad. La această dată sunt disponibile peste 11.000 de
aplicaţii. Tot la 31 mai, de când datează ultimul raport,
existau numai 5.000 de aplicaţii de iPad.
Cu siguranţă, nu doar produsul în sine reuşeşte să convingă
utilizatorii. Puterea de convingere a lui Steve Jobs are un rol
deosebit de important în cazul tuturor produselor Apple.