Noile laptop-uri MacBook Pro au fost primite atât cu entuziasm, datorită dimensiunilor scăzute şi performanţelor îmbunătăţite faţă de generaţia precedentă, cât şi cu reticenţă din cauza lipsei port-urilor şi a preţului mai mare. Cu toate acestea, se pare că vânzările nu au avut foarte mult de suferit, depăşind concurenţa fără probleme. Slice Intelligence a realizat un studiu care a dezvăluit că noile modele MacBook Pro sunt cele mai bine vândute laptop-uri din ultimul an.
Organizaţia Slice Intelligence a realizat un studiu de piaţă pe un eşantion de 12.979 de persoane care au cumpărat computere portabile online. Concluzia a fost că majoritatea covârşitoare a ales să cumpere laptop-uri Apple, noul MacBook Pro depăşind totalul de unităţi vândute de către concurenţă. Desigur, asemeni oricărui studiu de piaţă, rezultatele nu sunt valabile decât pentru cumpărături online din Statele Unite ale Americii.
Graficul de mai sus compară vânzările de Macbook Pro cu vânzările totale ale celorlalte modele între cei intervievaţi din momentul lansării fiecărui model. Singurul dintre laptop-urile care au depăşit noul MacBook Pro de la lansare şi până în prezent este modelul MacBook de 12”, lansat în aprilie 2015, care are cu 22% mai multe unităţi vândute până în prezent. SurfaceBook de la Microsoft a vândut în perioada 26 octombrie 2015 şi până în prezent doar 27% din numărul total de MacBook Pro după cinci zile de disponibilitate, în timp ce modelele ASUS Chromebook Flip, Dell Inspiron 2-in-1 şi Lenovo Yoga 900 au atins doar 10% din totalul de modele noi de la Apple.
Ar fi interesant să vedem o comparaţie şi cu alte modele de laptop-uri mai noi, sau măcar din acelaşi segment de piaţă (premium). Chiar şi aşa, noul MacBook Pro este cu siguranţă un succes pentru Apple, reuşind ca în doar cinci zile să ajungă la un număr de unităţi aproape la fel de mare ca modelul de MacBook lansat anul trecut în primăvară.