Producătorul chinez de ecrane BOE a evoluat mult în ultimii câțiva ani. De la un mic furnizor de componente pentru brand-uri chinezești, compania a ajuns să prindă chiar și contracte cu Apple pentru ecranele de pe iPhone, iar acum anunță că va intra pe o nouă piață. În curând, s-ar putea să vedem noile sale ecrane MLED transparente prin magazine de pretutindeni, acestea fiind mai performante decât OLED-urile transparente promise de LG anterior.
Specificațiile noilor ecrane MLED sunt impresionante, întrucât compania a reușit printr-o aranjare eficientă a circuitelor și LED-urilor să creeze ecrane cu transparență de 65%. Acest lucru înseamnă că, în medie, pe toată suprafața ecranului de 16”, 65% din lumina din spate, poate pătrunde pe partea cealaltă. Iar acest lucru este atins cu o luminozitate de 1.000 nits și cu o rată de contraast de 100.000:1. În comparație, panelurile OLED transparente de la LG au o transparență de doar 45%.
Ecranul are rezoluție QHD, deci este unul de rezoluție înaltă pentru diagonala de 16”. Compania a înscris acest ecran pentru certificare TUV Rheinland pentru confort în utilizare, sugerând că este proiectat pentru a emite cât mai puțină lumină albastră și pentru a scădea efectul de „flicker”, obositor pentru ochi. Desigur, această certificare este mai puțin importantă pentru un ecran pentru reclame, pe care îl vezi doar în trecere, într-o vitrină, decât pentru un ecran pe care îl folosești câteva ore pe zi de la distanță mică.
Ce nu știm încă este când vom vedea aceste ecrane transparente în utilizare. Compania nu a anunțat o dată oficială pentru disponibilitatea lor. Cel mai probabil însă, acestea vor fi vândute către companii de advertising, care vor dezvolta soluții „la cheie” pe care magazinele să le cumpere și să le instaleze în locații.
sursa: GizChina