Noul smartwatch compatibil va permite inițierea de apeluri video și distribuirea de poze, totodată recepționând alerte de pe toate platformele Facebook.
Încă neconfirmat oficial, noul smartwatch Facebook ar urma să fie lansat în această vară. Optimizat pentru interacțiunea cu rețelele de socializare, acesta va avea o cameră foto dedicată pentru obținerea de poze și cameră frontală pentru apeluri video. Este posibil ca amândouă să poată fi activate simultan, facilitând distribuirea de poze chiar în timpul sesiunilor Live Video.
Aparent, camera optimizată spre fața utilizatorului este optimizată pentru apeluri video. Orientată în lateral, camera principală va dispune de autofocus și abilități superioare pentru poze. Cel puțin camera principală va putea filma la rezoluție 1080p.
Un alt aspect interesant este posibilitatea de detașa corpul smartwatch-ului de cadrul din oțel inoxitabil atașat curelei pentru mână. Spre exemplu, pentru a obține poze de grup în modul cronometru, sau pentru a fixa gadgetul de un alt obiect, cum ar fi ghidonul bicicletei sau rucsacul. Facebook ar putea colabora cu producătorii de accesorii pentru crearea unei oferte interesante de accesorii.
„Ideea este de a încuraja utilizatorii să-l folosească în modul în care smartphone-urile sunt folosite acum. Gadgetul face parte din planul CEO-ului Facebook, Mark Zuckerberg, de a construi mai multe dispozitive de consum care ocolesc ecosistemele Apple și Google, cei doi proprietari dominanți de platforme mobile care controlează în mare măsură capacitatea Facebook de a ajunge la oameni. ” Pentru acest scop, gadgetul va avea inclusiv suport LTE, eliminând de facto nevoia purtării smartphone-ului în buzunar.
Adevărata întrebare este cât de multă încredere vor avea potențialii cumpărători în noul smartwatch, Facebook având o „faimă” nedorită pentru lejeritatea cu care tratează dreptul la intimitate al utilizatorilor, colectând prin orice mijloace date despre aceștia. Gadgetul conceput pentru a fi purtat la mână în majoritatea timpului, echipat cu camere foto/video și senzori de tot felul, ar consitui o sursă inepuizabilă de informații, acoperind mai toate aspectele vieții utilizatorului.
Probabil că Facebook va încerca să atragă cât mai mulți adepți adăugând și alte funcții populare, cum ar fi cea de tracker pentru fitness, monitorizare a pulsului, etc.