La scurt timp după ce Epic a decis să înceapă o luptă împotriva Apple și taxei de 30% pentru vânzările din App Store și Facebook a ieșit în public să critice aceste practici. Compania spunea la momentul respectiv că Apple refuză să renunțe la acel comision chiar și pentru tranzacții de evenimente virtuale din aplicația rețelei de socializare pe care Facebook nu dorește să le monetizeze, toate veniturile mergând direct la companiile organizatoare. La momentul respectiv, Facebook spunea că va poziționa un mesaj sub butonul de plată în care să menționeze că Apple taxează respectiva tranzacție. Se pare însă că acel update nu a ajuns niciodată pe App Store.
Facebook a declarat pentru Reuters că Apple a blocat o actualizare a aplicației sale pentru iOS. Se pare că motivul pentru care acest update a fost refuzat este faptul că sub butonul de plată este inclusă informația că „Apple ia un comision din această plată”. Iar în viziunea Apple, aceasta este o informație „irelevantă”, care încalcă regulamentul App Store, care menționează că nu ai voie să afișezi astfel de informații către utilizatori.
Actualizarea a fost până la urmă lansată într-o formă modificată, care nu mai includea referința către „taxa” Apple. Se pare că și Google a avut o reacție similară, întrucât nici mesajul că „Facebook nu percepe comision din această tranzacție” nu apare nici sub butonul de tranzacție din aplicația de Android, așa cum era inițial anunțat.
Cel mai probabil însă, Facebook nu va trece la acțiune directă așa cum a făcut Epic Games. Aplicația este folosită de probabil majoritatea utilizatorilor de iOS din întreaga lume, fiind una dintre cele mai populare de pe platforma Apple. Astfel, încălcarea regulamentului pentru a provoca acțiuni din partea Apple ar putea crea probleme pentru multe persoane, inclusiv cele care folosesc Facebook în scop de serviciu, care ar putea pierde acces la funcțiile din aplicație.
Totuși, din ce în ce mai mulți dezvoltatori de aplicații încep să protesteze împotriva comisioanelor magazinelor de aplicații. Probabil că mulți dintre ei se bazează pe procesele pe care Epic le-a depus împotriva Google și Apple, pentru a decide dacă merită sau nu să ia acțiuni similare.