Facebook a anunţat o serie de schimbări pentru radarea de conţinut video, care ar trebui să fie disponibilă pentru majoritatea utilizatorilor în zilele următoare. Reţeaua de socializare a decis să pornească sunetul clipurilor video care sunt redate automat, să îmbunătăţească afişarea clipurilor filmate în mod vertical şi să pornească pentru toţi utilizatorii posibilitatea de a minimiza un clip în colţul ecranului în timp ce navighezi prin News Feed.
În trecut, clipurile video de pe Facebook care porneau automat aveau sunetul oprit pentru a nu deranja experienţa de utilizare a utilizatorilor. Compania a realizat însă că mulţi utilizatori se aşteaptă ca sunetul să fie pornit, în cazul în care telefonul nu este setat pe un profil silenţios. Astfel, în funcţie de setarea telefonului, aplicaţia de Android şi iOS va reda sau nu sunetul. Atunci când sunetul este pornit, clipul va urca treptat volumul în funcţie de distanţa în News Feed de acesta şi va fi oprit tot în acest fel, când te îndepărtezi de el. Desigur, cei care doresc să revină la modul în care aplicaţia funcţiona anterior update-ului, o pot face oprind setarea „Videos in News Feed Start With Sound”.
Referitor la clipuri video înregistrate cu telefonul pe verticală, Facebook permite acum redarea lor pe tot ecranul, indiferent de platformă (iOS sau Android), chiar şi în News Feed, unde ferastra de afişare a fost mărită. În cazul în care utilizatorii doresc doar să asculte sunetul dintr-un video de pe Facebook în timp ce navighează prin alte meniuri ale aplicaţiei, acum există posibilitatea de a minimiza clipul într-unul din colţurile ecranului, acesta putând fi mutat după bunul plac. Pe Android clipul poate rămâne pe ecran chiar şi în alte aplicaţii.
Nu în ultimul rând, Facebook a anunţat că lansează o aplicaţie dedicată conţinutului video de pe Facebook pe dispozitive precum Apple TV, Amazon Fire TV şi Smart TV-uri Samsung. Aplicaţia va fi disponibilă în viitor şi pe alte platforme. În cadrul aplicaţiei vor fi disponibile clipuri video publicate de prietenii şi paginile urmărite, transmisii live populare şi clipuri recomandate bazate pe interesele de pe profilul personal.