Se pare că foarte puţini utilizatori folosesc noua caracteristică Stories introdusă recent de Facebook în aplicaţia sa principală.
Facebook Stories sunt colecţii de imagini sau clipuri video care dispar după 24 de ore. Caracteristica a fost „împrumutată” de companie de la rivala Snapchat. Mark Zuckerberg & Co. nu s-au gândit, însă, la un aspect important: ce e popular printre adolescenţii care folosesc acea aplicaţie s-ar putea să nu prezinte interes pentru populaţia mult mai în vârstă de pe Facebook.
Compania a găsit o modalitate pentru a masca rata de utilizare probabil jenantă pe care o are noua componentă. Aşa că, în loc să mai afişeze un spaţiu alb, gol, în partea de sus a ecranului telefonului, Facebook va arăta mai multe iconiţe ale prietenilor cu care utilizatorul interacţionează cel mai mult, chiar dacă aceştia nu au publicat Stories.
Aceste iconiţe apar ca nişte „fantome”.
Personal nu folosesc Stories şi nu sunt interesat de ele, aşa că aş dori să am posibilitatea să dezactivez acea secţiune din aplicaţie, care ocupă o mare parte din ecran degeaba.