Ne apropiem de un an în care fosta platformă Twitter, actualmente X, este în continuă schimbare după preluarea conducerii de către Elon Musk. Recent, compania și-a schimbat de pe o zi pe alta numele, iar acum, noi politici interne sunt introduse cu perioadă de grație foarte scurtă. De exemplu, companiile care au bifa aurie, care confirmă că acele conturi sunt cele oficiale, vor trebui din luna august să plătească lunar pentru reclame pentru a o putea păstra.
Musk a anunțat încă de dinainte să cumpere Twitter că dorește să facă rețeaua contra cost pentru companii, iar această nouă regulă ar putea fi cea care pune planul său în aplicare. Dacă acesta va avea sau nu succes, rămâne de văzut, întrucât deja mișcările din trecut au dus la limitarea bugetelor de marketing care sunt direcționate către Twitter/X în cadrul companiilor.
Conform xDaily, contul care oferă informații oficiale despre activitatea companiei, începând cu data de 7 august, toate brand-urile care au conturi oficiale pe X și vor să își păstreze bifa aurie pe cont, vor trebui să plătească un minimum de 1.000 de dolari pe reclame pe platformă în ultimele 30 de zile. Dacă nu au fost cheltuiți 1.000 de dolari în ultima lună, dar au fost cheltuiți în ultimele 180 de zile 6.000 de dolari, companile își pot păstra bifa aurie.
Or they can just pay $1000/month for a verified organization subscription with the ability to convey that organizational authority to affiliates. This more than pays for itself in organic reach.
The reason for the $1000/month is to set a moderately high bar to be a verified org,…
— Elon Musk (@elonmusk) July 26, 2023
Alternativ, bifa aurie este disponibilă fără a investi în reclame, în schimbul a 1.000 de dolari lunar pentru un abonament pentru conturi verificate. Avantajul unui cont verificat este reach mai mare, așa cum se întâmplă și cu verificarea conturilor pentru utilizatorii de rând. Practic, cei care nu plătesc pentru Twitter Blue vor avea postările „ascunse” în platformă, prioritate în feed-uri având utilizatorii verificați.
Într-un fel sau altul, rețeaua X dorește să încaseze măcar 1.000 de dolari de la fiecare companie care activează pe platforma sa.
sursa: Phone Arena