Apple a cumpărat compania Beats la începutul acestui an, iar de atunci a început să includă produsele acesteia cât mai mult în oferta proprie. Reclamele pentru iPhone şi iPad includ acum şi căşti Beats by DRE, magazinele Apple vând căşti Beats, iar în curând iOS ar putea fi livrat cu o aplicaţie Beats „la pachet”.
Se pare că un update pentru iOS care ar putea veni peste câteva luni (se zvoneşte luna martie a lui 2015), ar putea fi livrat cu aplicaţia Beats Music din start. Aceasta s-ar alătura altor aplicaţii precum iBooks şi Podcasts, care până la iOS 8 erau separate de sistemul de operare, iar după lansarea acestuia vin preinstalate. Singurul dezavantaj este faptul că nu poţi să ştergi aplicaţiile implicite din iOS şi nici nu le poţi ascunde decât în foldere.
Spre diferenţă de alte aplicaţii Apple incluse în sistemul de operare mobil, Beats Audio ar putea fi prima care necesită plată pentru a putea fi utilizată. Serviciul de streaming necesită un abonament lunar pentru a avea acces la întreaga sa librărie de muzică.
Momentan aceste informaţii sunt doar zvonuri, pe care le-a dezvăluit publicaţia Financial Times. Cu siguranţă că Apple nu a plătit 3 miliarde pentru achiziţia Beats doar pentru a avea acces la tehnologia audio pe care se bazează căştile, ci doreşte ca în timp să amortizeze investiţia.
Va fi interesant să vedem ce se înâmplă în acest caz cu iTunes Radio, serviciul de streaming integrat în aplicaţia Music. Acesta este gratuit, oferă muzică în funcţie de genuri dar nu oferă control asupra playlist-ului şi între melodii include reclame. Este posibil ca acesta să fi fost un simplu experiment, care ar putea dispărea odată cu integrarea Beats Music.