Mai întâi în versiunea Firefox Beta şi apoi pentru toţi utilizatorii, Mozilla va începe să livreze reclame personalizate în tab-urile nou deschise cu browser-ul Firefox, adaptate în funcţie de obiceiurile la navigare web.
Diferite de aşa numitele Directory tiles introduse anul trecut, noile „Suggested tiles” sunt inserate în pagină de fiecare dată când deschidem un tab nou. Clar diferenţiate de paginile fixate ca bookmark-uri de utilizatori, reclamele afişate în acest mod sunt personalizate pe baza istoricului de navigare. Spre exemplu, dacă vizităm des website-uri cu reţete culinare am putea primi recomandări cu restaurante de vizitat.
Sperând să liniştească utilizatorii îngrijoraţi de posibile încălcări ale intimităţii, Mozilla dă asigurări că va procesa istoricul de navigare în mod complet anonim, fără a comunica datele colectate despre utilizatori altor companii de publicitate. În plus, dezvoltatorul Firefox dă asigurări că utilizatorii vor putea dezactiva funcţionalitatea Suggested tiles oricând doresc.
Primele mesaje publicitare afişate prin sistemul Suggested tiles vor începe să ajungă la utilizatorii Firefox Beta începând de săptămâna viitoare, urmând ca până la finalul acestei veri sistemul să fie extins şi la versiunea oficială de Firefox.