Flipboard a ajuns la a treia versiune majoră şi sărbătoreşte atingerea acestui prag cu o interfaţă şi o serie de funcţii noi. Schimbările sunt datorate faptului că utilizatorii au început să migreze către alte servicii de agregare a ştirilor, iar Flipboard consideră că a găsit o soluţie mai bună adăugând „Personal Magazine”, care este afişat la pornire.
Personal Magazine colectează ştirile cele mai populare ştiri din cele 34.000 de subiecte care pot fi alese de utilizator şi le adaugă la articolele publicate de prieteni pe reţele sociale, cât şi la articolele publicaţiilor pe care le urmăreşti. Astfel, poţi primi informaţii din toate sursele din sfera ta de interes fără să foloseşti mai mule servicii şi fără să fii nevoit să sari peste subiecte care nu ţi se adresează.
De asemenea, The Daily Edition este o nouă adiţie la Flipboard şi oferă conţinut ales de echipa din spatele aplicaţiei. Aceste articole sunt afişate tot în funcţie de subiectele preferate de utilizatori, iar în fruntea celor care aleg articolele se află Josh Quittner, fost director de conţinut digital pentru revista Time.
Spre diferenţă de variantele precedente ale aplicaţiei, noul Flipboard a primit o atenţie mai mare pentru dispozitive cu display-uri mai mici. Deşi iniţial oferea o interfaţă destinată mai degrabă tabletelor, statisticile au arătat că 70% dintre utilizatori folosesc Flipboard e un smartphone. Astfel, interfaţa a primit un aspect mai aerisit pe display-uri mici, contrast mai mare între culorile interfeţei şi font-uri mai lizibile. Asemeni noului Foursquare, noul Flipboard a apelat la cuvinte cheie pentru a ajuta utilizatorii să îşi creeze propriile liste de interese.
Din păcate, noile etichete nu sunt livrate către utilizatorii din toată lumea, fiind limitate momentan doar la Statele Unite şi Canada. Update-ul este online chiar acum pe AppStore şi Google Play Store.