Google va începe să afișeze în dreptul aplicațiilor din Play Store texte promoționale furnizate de către dezvoltatorii acestora, în ideea de a oferi utilizatorilor mai multe informații relevante despre aplicația respectivă, chiar și fără accesarea paginii dedicate din catalogul Play Store.
Putem doar presupune de ce Google nu a permis atașarea unor astfel de informații de la bun început, din moment ce dezvoltatorii de aplicații sunt cei mai în măsură să-și cunoască produsul, respectiv, să enunțe atuurile pentru care viitorii utilizatori ar alege să le instaleze. O posibilă explicație ar fi aceea că nu toți dezvoltatorii sunt de bună credință, șansele ca unii dintre aceștia să posteze descrieri înșelătoare nefiind tocmai neglijabile.
În orice caz, curând, aplicațiile găsite la căutare, sau pur și simplu incluse în listele Play Store vor avea mai multe informații decât numele scurt și poza de copertă.
Aflat deocamdată la stadiul de testare, noul design Play Store este afișat doar în cerc restrâns și nu este disponibil pentru toți utilizatorii.
Probabil, ca și până acum, textul promoțional atașat descrierii aplicațiilor va reprezenta doar o mică parte din „imaginea completă” cei mai mulți bazându-se în continuare pe recenziile acordare de alți utilizatori, sau propria experiență, avută prin instalarea și testarea directă a aplicației respective.