Camera TrueDepth de pe iPhone X este probabil cea mai controversată componentă dintr-un smartphone din ultimii câţiva ani. În timp ce oferă posibilitate de deblocare prin recunoaştere facială, aceasta a dus la eliminarea senzorului de amprentă, cât şi la apariţia „bretonului” din partea de sus a display-ului. Se pare că aceasta nu este însă infailibilă, iar Apple va oferi la schimb telefoane noi celor care au probleme cu funcţia de deblocare prin Face ID.
Cei care au probleme cu sistemul de autentificare Face ID, chiar şi după ce acesta a fost configurat corespunzător, pot merge la cel mai apropiat service autorizat Apple. În cazul în care înlocuirea modulului de camere de pe faţă nu rezolvă problema, este recomandată şi schimbarea modulelor de cameră de pe spate. Acest pas mai ciudat ar putea rezolva problema, însă dacă nici înlocuirea tuturor camerelor nu duce la recunoaşterea rapidă a utilizatorului, service-urile sunt autorizate să ofere la schimb un telefon nou, care ar trebui să funcţioneze fără probleme.
Spre diferenţă de problemele depistate în ultimele luni cu display-urile de iPhone 8 înlocuite cu componente neoficiale şi cu microfonul de pe iPhone 7 care poate să se oprească atunci când este instalată ultima versiune de iOS, nu au fost raportate multe dispozitive iPhone X cu probleme la sistemul de camere frontale.
Apple se asigură însă că service-urile autorizate sunt la zi cu procedurile pe care compania le-a implementat în centrele proprii de reparaţii. Motivul pentru care Apple a implementat abia acum aceste reguli ar putea reprezenta faptul că acum iPhone X a ajuns din urmă cererea, fiind disponibile destule unităţi pentru a putea oferi un stoc pentru schimburi către service-uri. De asemenea, faptul că vor fi lansate încă două modele de iPhone cu Face ID în această toamnă, duce la necesitatea unor practici clare pentru repararea acestora.