În cazul în care aveţi un iPhone 6S cumpărat anul trecut în perioada septembrie-octombrie, este posibil să fie necesară trimiterea acestuia în service, întrucât ar putea să beneficieze de o schimbare de baterie gratuită. Apple susţine că a descoperit o problemă care afectează un număr limitat de dispozitive fabricate în această perioadă, după ce mai mulţi utilizatori au adus telefoanele pentru reparaţii pentru o problemă care se manifestă prin restartarea telefonului fără avertisment.
Pentru a verifica dacă dispozitivul pe care îl folosiţi se încadrează în programul de reparaţii gratuite, nu trebuie decât să vizitaţi site-ul oficial Apple în secţiunea dedicată acestei probleme. Aici veţi întâlni o căsuţă de text în care trebuie introdus numărul de serie unic al dispozitivului. În cazul în care telefonul a fost fabricat în perioada septembrie-octombrie 2015, Apple vă va îndruma către cel mai apropiat service autorizat, diferit faţă de magazinul din care a fost cumpărat. Se pare că această problemă va fi preluată direct de către Apple, reparaţia fiind gratuită chiar şi pentru dispozitivele care nu mai sunt în perioada de garanţie.
Dacă aveţi un dispozitiv care se încadrează în acest program şi nu întâmpinaţi probleme, tot este recomandat să îl duceţi la reparat, întrucât Apple va înlocui bateria dispozitivului cu una nouă. O astfel de intervenţie într-un service Apple nu este de obicei acoperită de garanţie şi poate costa peste 100 de euro. Cei care au mers la service pentru această problemă înainte de startul acestui program de înlocuire şi au plătit pentru reparaţie vor primi înapoi costul reparaţiei.
Desigur, această operaţiune nu acoperă costurile de reparaţie pentru alte probleme pe care telefonul le poate avea, preacum un ecran spart, iar Apple sugerează utilizatorilor să facă un backup al informaţiilor stocate pe dispozitiv şi să dezactiveze funcţia Find My iPhone înainte să îl lase în service.